سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاسیسات گرمایشی موتورخانه

معرفی و آشنایی با محصولات کرمایش صنعتی و کمک به خرید بهتر

دیگ آبگرم استخر

دیگ استخر

 

اهمیت گرم کردن آب استخر و جکوزی: در هر مجموعه آبی به منظور حفظ سلامت شناگران و تامین شرایط آسایش انسان لازم است دمای آب استخر و جکوزی در محدوده مناسبی قرار گیرد. مطالعات نشان می دهد که دمای ایده آل برای آب استخر بر اساس شرایط و نوع کاربری 27 تا 29 درجه سانتیگراد و برای جکوزی آب گرم بین 40 تا 43 درجه سانتیگراد می باشد.

برای گرم کردن آب استخر می توان از چند نوع دستگاه استفاده کرد:

1. گرم کردن آب استخر با استفاده از دیگ آبگرم استخر (چدنی و یا فولادی) 

متداولترین و بهترین روش برای گرم کردن آب استخر استفاده از بویلرها می باشد. بویلر آب گرم مورد استفاده در استخرها می باشد و دیگ بخار جکوزی دیگ بخار عمودی می باشد.

2. گرمایش آب استخر با استفاده از گرمکن های برقی

یکی دیگر از روشهای گرمایش استخر و جکوزی، استفاده از هیترهای برقی است. نحوه کار هیترهای برقی، بر اساس داغ شدن المنت های حرارتی داخلی توسط انرژی الکتریکی است

3. گرمایش آب استخر با استفاده از سیستم سولار به صورت غیر مستقیم و مستقیم

4. گرمایش آب استخر با استفاده از پکیج های گازی مخصوص گرمایش آب استخر

در بسیاری از استخرها، با توجه به عدم در نظر گرفتن موتورخانه گرمایش مرکزی برای منزل، امکان استفاده مستقیم از مبدل حرارتی نبوده و یا مصرف کننده با توجه به محدویت های فضا و هزینه تمایلی برای این کار ندارد. در این موارد، استفاده از پکیج های گرمایش آب استخر و جکوزی می تواند گزینه مناسبی باشد.

5. گرمایش استخر با استفاده از مبدل های حرارتی

مبدلهای حرارتی، متداولترین تجهیزات گرمایش استخر هستند که پس از دیگ موتورخانه قرار گرفته و بوسیله انتقال حرارت بین آب داغ دیگ و آب استخر، موجب افزایش دمای آب استخر شده و به تدریج آب استخر را گرم می کند

بویلر استخر

دیگ بخار بویلر صنعتی می تواند برای مدل های مختلف استخر  مانند: فضای داخلی و فضای باز مورد استفاده قرارگیرد. زمانی که مصرف آب زیاد می شود به منظور پاسخگویی به نیازها ظرفیت ذخیره آب گرم در بویلر صنعتی باید زیاد باشد ، بدلیل اینکه دیگ بخار استخر باید مقدار آب چندین دوش را تامین کند. معمولا دیگ بخار کوچکتر در سونا، جکوزی و استخر ها حتی در حمام های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد.

ظرفیت، دما، فشارکاری دیگ بخار استخر بستگی به فضای آن دارد اما معمولا از بویلر های صنعتی با 150 درجه سانتیگراد و بالاتر استفاده می شود. برای دست یابی به این دما، مقدار زیادی انرژی لازم است.

 

فروش عمده شیرینی نخودچی مشهد

شیرینی نخودچی اوراز از بهترین آرد نخودچی ، مواد تازه و مرغوب تهیه شده است.

تولید و فروش عمده بهترین شیرینی نخودچی در ایران – خرید شیرینی عید  09383257288

 

مزایای استفاده از دیگ بخار استخر گازسوز

  • راندمان بالا :

مشعل گاز سوز دارای کیفیت بالا و قابل اعتماد که راندمان احتراق بالا و عملکرد بدون سر و صدایی دارد.

  • ایمنی بالا در عملکرد:

برای اطمینان از عملکرد ایمن سوخت از منیفولدهای گاز و سیستم محافظت از جمله فیلتر، شیر تنظیم فشار و شیر سوپاپ و غیره در آن استفاده می شود . دیگ بخار استخر گاز سوز از کمکی های با اطمینان بالا برخوردار است. دستگاه های محافظت از ایمنی مانند کنترل فشار ، فرستنده فشار ، زنگ سطح آب ، شیر ایمنی و غیره. کنترل دیگ بخار استخر برای محفاظت از دمای بیش از حد را برعهد دارند.

همچنین دارای محافظت برای جلوگیری از کمبود آب ، فشار بیش از حد آب، نشت الکتریکی ، و اضافه بار موتور است. در بویلر های صنعتی سونا و جکوزی گاز سوز از تجهیزات ضد خرابی برای تخلیه انرژی و فشار بالا استفاده می شود. اینکار برای بالا بردن ظریب اطمینان، ایمنی و کارآمدی دیگ بخار استخر انجام می شود.

  • کم هزینه بودن:

استفاده از جوشکاری لب به لب که 100? دیگ بخار با کیفیت با عمر طولانی و هزینه تعمیر و نگهداری کمتر می شود . راندمان بالای مشعل دیگ بخار استخر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه کم در سوخت است.

  • صرفه جویی در فضا:

در این نوع دیگ های بخار سونا و جکوزی نیاز به فضای کمتری نسب به سوخت نفت کوره می باشد. بویلر های برقی نسبت به گاز سوز فضای کمتر دارند. ولی ظرفیت بویلر های برقی نیز کمتر می باشد. به همین دلیل در استخر و سونا های بزرگ از دیگ بخار گاز سوز استفاده می شود.